Strona G堯wna · Artyku造 · Newsy · Forum 25. Sierpie 2019 17:56:39
Klub
Zarz康
Sztab szkoleniowy
Informacje o klubie
Historia klubu
I dru篡na
Sk豉d
Tabela ligi
Terminarz ligi
Puchar Polski
Nawigacja
Portal
  Strona G堯wna
  Artyku造
  Forum
  Newsy
  Kontakt
  Szukaj
  Linki
  Galeria
  Regulamin

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
GuraalCFC
Avatar

Punktacja:
Og鏊ne: 531
Bonusy:
Kary: 0

2) mati86slo (290 pkt.)
3) rosomak (257 pkt.)
4) bucz1988 (188 pkt.)
5) Czesiek (183 pkt.)
6) Swiatowidfans (175 pkt.)

U篡tkownik闚 Online
Go軼i Online: 1
Brak U篡tkownik闚 Online

Zarejestrowanych U篡tkownik闚: 254
Nieaktywowany U篡tkownik: 0
Najnowszy U篡tkownik: darik
Shoutbox
Tylko zalogowani mog dodawa posty w shoutboksie.

filippo
DATA: 31.03.2014 20:03
No we嬈ie co r鏏cie. Bo B璠ziecie u Pani wink

MLKSLobez
DATA: 07.09.2013 14:01
Zg這szony: Karol Adam闚

stivo
DATA: 07.09.2013 11:44
Dzi瘯i!

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:43
Zawodnicy zg這szeni: Obarzanek Jan, Zielonka Rafa, Su趾owski ㄆkasz, ζpu Kamil, Wielgus Pawe, Humeniuk Emanuel

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Bartek Adam闚

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Marcin Grzywacz, Kamil Iwachniuk, Krzysztof Stefaniak, Tomasz Rokosz, Micha Koba, Jacek Szabunia, Patryk Pa鎥a, Patryk Maciejewski, Mateusz Ostaszewski,
Napastnicy: Rafa Komar, Remigiusz Borejszo,

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:41
Bramkarze: Deuter Piotr, Tchurz Micha, Suty豉 Krzysztof
Obro鎍y: Brona ㄆkasz, Bartek Sygnowski, Oskar Szostak, Marcin Mosi康z, Dawid Mosi康z, Jacek Bodys, K瘰y Dariusz
Pomocnicy: ㄆkasz Niko豉jczy

stivo
DATA: 16.08.2013 15:47
By豚y kto w stanie przes豉 aktualny sk豉d na ten sezon?

stivo
DATA: 03.08.2013 22:52
Niebawem pewne usprawnienia wink

MLKSLobez
DATA: 24.06.2013 15:20
Pa鎥a 2, Nied德iecki 1

MLKSLobez
DATA: 13.06.2013 22:42
Mam nadzieje 瞠 jest ok bo nie bardzo wiem kto trafia z Mierzynem, na pewno Komar jedn i tak wychodzi 瞠 ma 10

stivo
DATA: 12.06.2013 23:37
Dzi瞡

MLKSLobez
DATA: 12.06.2013 11:49
te dwie bramki z ?? to Komar

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:37
zast瘼uj帷y co roczny mecz kawaler闚 i 穎natych)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:36
a tak w og鏊e...jest ten turniej noworoczny dla wszystkich??na hali 1stycznia)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:34
Nic tylko trzyma kciuki aby trener dosta si do 24kandydat闚 na sportowca roku,na ligowcu jest jego kandydatura))Pozdro dla odwiedzaj帷ych i najlepszego w nowym roku)

stivo
DATA: 30.10.2012 18:49
No to chyba SpamBoty mamy z g這wy happy

stivo
DATA: 25.10.2012 21:17
Nie mam si造 ju na te SpamBoty..

GuraalCFC
DATA: 14.10.2012 11:56
Doda貫m newsa, rusza si biggrin Ju powinien by na stronce biggrin

rosomak
DATA: 08.09.2012 23:29
wida ci najwierniejsi ju wymarli...sad
szkoda...a mo積a by by這 jeszcze stworzy super doping... na pewno to by doda這 wi璚ej wiary w siebie) yes

Banner
Og這szenia AdministracjiPewnie wi瘯szo嗆 z was zauwa篡豉, 瞠 na szczycie strony g堯wnej naszego portalu pojawi sie banner reklamowy strony internetowej MKS Drawa Drawsko Pomorskie. Na pro軸 naszych koleg闚 z Drawska podj瘭i鄉y decyzj o wymianie banner闚 na swoich stronach.

Zapraszamy do odwiedzania ich www - wystarczy klikn望 na banner.
Komentarze
MATI - DRAWA DRAWSKO POM dnia 04. kwiecie 2008 14:30
dzi瘯i ch這paki, pozdro z Drawska
Lvska dnia 04. kwiecie 2008 14:53
I dziewczynyrazz Bardzo dobry pomys z tym, tylko lepiej ten baner wygl康a豚y gdzie po boku strony, przynajmniej ja tak my郵happy Za du穎 jest tego bia貫go t豉 na g鏎ze...razz
stivo dnia 04. kwiecie 2008 17:32
Niestety nie ma opcji ustawiania miejsca banera.. Musi by tam gdzie jest..
MATI - DRAWA DRAWSKO POM dnia 04. kwiecie 2008 19:43
Jest spoko, tylko z czasem damy inny wzor bo ten zaciekawy nie jest, z tego co wiem to Mati od was mowil ze postara sie tym zajac takze z gory wielkie dzieki

pozdrawiam
mati86slo dnia 05. kwiecie 2008 00:45
zrobilbym teraZ ale troche mi kontrast szwankuje, hehe, na jutro bedzie na pewno gotowe.
MATI - DRAWA DRAWSKO POM dnia 05. kwiecie 2008 12:57
happy nice
stivo dnia 14. kwiecie 2008 01:31
Posiedzia貫m troch nad kodem i baner jest na dole. Lepiej czy ma wr鏂i na g鏎e?
MATI - DRAWA DRAWSKO POM dnia 15. kwiecie 2008 19:27
wydaje mi sie ze na gorze byl bardziej widoczny, jezeli mozna to prosilbym zeby tam wrocil ale jezlei nie to spoko, dobre i to

pozdrawiam
stivo dnia 15. kwiecie 2008 21:42
Jak baner jest na g鏎ze to nie dzia陰 RSS.. :|
Dodaj komentarz
Zaloguj si, 瞠by m鏂 dodawa komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dost瘼ne tylko dla zalogowanych U篡tkownik闚.

Prosz si zalogowa lub zarejestrowa, 瞠by m鏂 dodawa oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?