Strona Główna · Artykuły · Newsy · Forum 18. Styczeń 2019 12:43:57
Klub
Zarząd
Sztab szkoleniowy
Informacje o klubie
Historia klubu
I drużyna
Skład
Tabela ligi
Terminarz ligi
Puchar Polski
Nawigacja
Portal
  Strona Główna
  Artykuły
  Forum
  Newsy
  Kontakt
  Szukaj
  Linki
  Galeria
  Regulamin

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
GuraalCFC
Avatar

Punktacja:
Ogólne: 531
Bonusy:
Kary: 0

2) mati86slo (290 pkt.)
3) rosomak (257 pkt.)
4) bucz1988 (188 pkt.)
5) Czesiek (183 pkt.)
6) Swiatowidfans (175 pkt.)

Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 254
Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: darik
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

filippo
DATA: 31.03.2014 20:03
No weźcie coś róbcie. Bo Będziecie u Pani wink

MLKSLobez
DATA: 07.09.2013 14:01
Zgłoszony: Karol Adamów

stivo
DATA: 07.09.2013 11:44
Dzięki!

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:43
Zawodnicy zgłoszeni: Obarzanek Jan, Zielonka Rafał, Sułkowski Łukasz, Łapuć Kamil, Wielgus Paweł, Humeniuk Emanuel

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Bartek Adamów

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Marcin Grzywacz, Kamil Iwachniuk, Krzysztof Stefaniak, Tomasz Rokosz, Michał Koba, Jacek Szabunia, Patryk Pańka, Patryk Maciejewski, Mateusz Ostaszewski,
Napastnicy: Rafał Komar, Remigiusz Borejszo,

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:41
Bramkarze: Deuter Piotr, Tchurz Michał, Sutyła Krzysztof
Obrońcy: Brona Łukasz, Bartek Sygnowski, Oskar Szostak, Marcin Mosiądz, Dawid Mosiądz, Jacek Bodys, Kęsy Dariusz
Pomocnicy: Łukasz Nikołajczy

stivo
DATA: 16.08.2013 15:47
Byłby ktoś w stanie przesłać aktualny skład na ten sezon?

stivo
DATA: 03.08.2013 22:52
Niebawem pewne usprawnienia wink

MLKSLobez
DATA: 24.06.2013 15:20
Pańka 2, Niedźwiecki 1

MLKSLobez
DATA: 13.06.2013 22:42
Mam nadzieje że jest ok bo nie bardzo wiem kto trafiał z Mierzynem, na pewno Komar jedną i tak wychodzi że ma 10

stivo
DATA: 12.06.2013 23:37
Dzięx

MLKSLobez
DATA: 12.06.2013 11:49
te dwie bramki z ?? to Komar

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:37
zastępujący co roczny mecz kawalerów i żonatych)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:36
a tak w ogóle...jest ten turniej noworoczny dla wszystkich??na hali 1stycznia)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:34
Nic tylko trzymać kciuki aby trener dostał się do 24kandydatów na sportowca roku,na ligowcu jest jego kandydatura))Pozdro dla odwiedzających i najlepszego w nowym roku)

stivo
DATA: 30.10.2012 18:49
No to chyba SpamBoty mamy z głowy happy

stivo
DATA: 25.10.2012 21:17
Nie mam siły już na te SpamBoty..

GuraalCFC
DATA: 14.10.2012 11:56
Dodałem newsa, ruszać się biggrin Już powinien być na stronce biggrin

rosomak
DATA: 08.09.2012 23:29
widać ci najwierniejsi już wymarli...sad
szkoda...a można by było jeszcze stworzyć super doping... na pewno to by dodało więcej wiary w siebie) yes

Jak trenować skoro płyta główna to owoc zakazany ?
LigaZgadnijcie ile razy zespół seniorów trenował w okresie przygotowawczym na płycie ? -Zero. Jedynie dzięki sparingom nasi zawodnicy mają kontakt z warunkami godnymi do trenowania. Jak trener ma opracować jakiekolwiek warianty taktyczne w obronie , ataku lub przy stałych fragmentachv gry ? Jedynie chyba teoretycznie.
Myślę , że ludzie zawiadujący stadionem działają bardzo destrukcyjnie na rozwój piłki w naszym klubie. Co prawda organizują wszelkiego rodzaju turnieje ale tak naprawdę niczemu konkretnemu(szkoleniu) one nie służą. Sekcje trampkarzy, juniorów i wcześniej wspomnianych seniorów nie maja kompletnie żadnych warunków do podnoszenia swoich umiejętności technicznych i nie tylko. Wkurza mnie to , ze Ci ludzie utrzymujący się z podatków mieszkańców gminy, maja tak mało wyobraźni. Teraz , rozpoczęto renowację boiska bocznego , szkoda , że nikt nie wpadł na ten pomysł w marcu , bo od tego miesiąca boisko stało już bezużyteczne. Czekając na sztuczną nawierzchnię możemy doczekać się jedynie ogólnej degrengolady.
Żal patrzeć jak młodzi chłopcy walczą na skrawku trawy przy płocie , gdzie zwykłemu prowadzeniu piłki przeszkadza dziura na dziurze. Pytam się dlaczego , przy tak sprzyjających warunkach atmosferycznych obecnego lata , zrobiono tak niewiele?. Ktoś powinien za to odpowiedzieć? Może Burmistrz Ryszard Sola w końcu odwiedziłby obiekt i wziął się za jego odnowę , bo poza płytą główną to reszta przedstawia obraz nędzy i rozpaczy . Tyle mówi sie o walce z patologią i organizacją czasu wolnego młodzieży, nic się nie zrobi jeżeli nie będzie po temu bazy sportowej.

Korty - tragedia, boisko do koszykówki jest lepsze od tarki do ścierania warzyw, płot wokół płyty to już atrapa . I jeszcze ten idiotyczny zakaz zamykania stadionu po 20.30. Kto ma ochotę napić się i demolować stadion to i tak wejdzie i to zrobi, ale część ludzi , ma ochotę pobiegać wieczorem bo wtedy ma na to czas.

Ciekaw jestem waszegio zdania na ten temat.
Komentarze
filippo dnia 27. lipiec 2007 14:14
Tak naprawdę to nie ma co komentować szanowny kolego bo masz 1000% racji. W każdym normalnym klubie choćby była to B Klasa taka sytuacja jest po prostu nie do pomyślenia. Jest to totalny absurd. Rozumiem że od wielu lat łobeski stadion słynie z doskonałej murawy ale w latach wcześniejszych efekt ten osiągano bez konieczności zakazu wchodzenia na główną płytę. Kolejny paradoks to właśnie doskonała płyta i zniszczone korty i boisko asfaltowe.
Kiedyś gdy moim koledzy gracze pytali jak to się dzieje że mamy taką dobrą murawę mówiłem że o nią dbają teraz powiem, że dlatego iż nie jest używana.
Nie głosowałem na obecnego burmistrza między innymi dlatego, że w jego programie wyborczym, notabene wciąż dostępnym na stronie www łobeskiej PO- klik, nie było ani słowa o sporcie ani o organizowaniu czasu wolnego dla młodzieży. Szkoda.

PS: Nie chciałbym tym komentarzem w jakjikolwiek sposób urazić pana Mirka i Roberta opiekujących się stadionem bo wykonują doskonałą robotę i nie od nich zależy zakaz.
kobi1948 dnia 27. lipiec 2007 16:17
W 1000% zgadzam się z Wami...niestety między innymi to też ja na tym cierpie sad
mosiu dnia 28. lipiec 2007 08:36
Popieram, tylko jeszcze o takich rzeczach to powinna jakaś lokalna gazeta napisac , moze by sie cos ruszyło
ZIELONY dnia 28. lipiec 2007 09:02
Dokladnie zgadzam sie z Wami i mysle ze jak by treningi odbywaly sie na glownej plycie to o wiele wiecej osoby na nich by sie pojawialo bo przeciez trenowac na takiej plycie to sama przyjemnoscwink a jezeli ktos chce zrobic pomnik przyrody w Łobzie to moze niech sobie inne miejsce znajdzie :|
kamill dnia 28. lipiec 2007 14:34
Bardzo trafna uwaga !! Mnie np. ch.j strzela jak dochodzi do takich sytuacji jak np. przed meczem z Drawskeim gdzie tzreba było odwołać sparing bo rano troszkę popadało deszczyku i murawa się zniszczy !! Pajace sie tym zajmuja i dlatego tak jest !!
booli76 dnia 28. lipiec 2007 21:13
Witam! Co do stadionu to u nas w Gryficach bylo bardzo podobnie jesli nie gorzej.Zarzadca stadionu ZGK potrafil przed treningiem zakrecic wode w szatni i zabrac klucz od bramy prowadzacej na boisko "boczne".Wyobrazcie sobie zawodnikow skaczacych przez 3 metrowa brame.Teraz sytuacja sie zmienila ale czy na lepsze to tego nie powiem.Aktualnie na naszym stadionie graja i trenuja trzy kluby tj.Sparta,Orzel Prusinowo i Blekitni Trzyglow.Trzy kluby, szesc zespolow.Plyta to juz nawet nie przypomina murawy pilkarskiej,wielu z Was pewnie ma lepsza trawe przed domem.Podobno w przyszlym roku maja remontowac nam stadion ale ile w tym prawdy to zobaczymy.
Pozdro z Gyrfic (szczegolnie dla Filippo)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?