Strona G堯wna · Artyku造 · Newsy · Forum 18. Wrzesie 2019 07:34:08
Klub
Zarz康
Sztab szkoleniowy
Informacje o klubie
Historia klubu
I dru篡na
Sk豉d
Tabela ligi
Terminarz ligi
Puchar Polski
Nawigacja
Portal
  Strona G堯wna
  Artyku造
  Forum
  Newsy
  Kontakt
  Szukaj
  Linki
  Galeria
  Regulamin

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
GuraalCFC
Avatar

Punktacja:
Og鏊ne: 531
Bonusy:
Kary: 0

2) mati86slo (290 pkt.)
3) rosomak (257 pkt.)
4) bucz1988 (188 pkt.)
5) Czesiek (183 pkt.)
6) Swiatowidfans (175 pkt.)

U篡tkownik闚 Online
Go軼i Online: 1
Brak U篡tkownik闚 Online

Zarejestrowanych U篡tkownik闚: 254
Nieaktywowany U篡tkownik: 0
Najnowszy U篡tkownik: darik
Shoutbox
Tylko zalogowani mog dodawa posty w shoutboksie.

filippo
DATA: 31.03.2014 20:03
No we嬈ie co r鏏cie. Bo B璠ziecie u Pani wink

MLKSLobez
DATA: 07.09.2013 14:01
Zg這szony: Karol Adam闚

stivo
DATA: 07.09.2013 11:44
Dzi瘯i!

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:43
Zawodnicy zg這szeni: Obarzanek Jan, Zielonka Rafa, Su趾owski ㄆkasz, ζpu Kamil, Wielgus Pawe, Humeniuk Emanuel

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Bartek Adam闚

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:42
Marcin Grzywacz, Kamil Iwachniuk, Krzysztof Stefaniak, Tomasz Rokosz, Micha Koba, Jacek Szabunia, Patryk Pa鎥a, Patryk Maciejewski, Mateusz Ostaszewski,
Napastnicy: Rafa Komar, Remigiusz Borejszo,

MLKSLobez
DATA: 03.09.2013 11:41
Bramkarze: Deuter Piotr, Tchurz Micha, Suty豉 Krzysztof
Obro鎍y: Brona ㄆkasz, Bartek Sygnowski, Oskar Szostak, Marcin Mosi康z, Dawid Mosi康z, Jacek Bodys, K瘰y Dariusz
Pomocnicy: ㄆkasz Niko豉jczy

stivo
DATA: 16.08.2013 15:47
By豚y kto w stanie przes豉 aktualny sk豉d na ten sezon?

stivo
DATA: 03.08.2013 22:52
Niebawem pewne usprawnienia wink

MLKSLobez
DATA: 24.06.2013 15:20
Pa鎥a 2, Nied德iecki 1

MLKSLobez
DATA: 13.06.2013 22:42
Mam nadzieje 瞠 jest ok bo nie bardzo wiem kto trafia z Mierzynem, na pewno Komar jedn i tak wychodzi 瞠 ma 10

stivo
DATA: 12.06.2013 23:37
Dzi瞡

MLKSLobez
DATA: 12.06.2013 11:49
te dwie bramki z ?? to Komar

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:37
zast瘼uj帷y co roczny mecz kawaler闚 i 穎natych)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:36
a tak w og鏊e...jest ten turniej noworoczny dla wszystkich??na hali 1stycznia)

rosomak
DATA: 30.12.2012 22:34
Nic tylko trzyma kciuki aby trener dosta si do 24kandydat闚 na sportowca roku,na ligowcu jest jego kandydatura))Pozdro dla odwiedzaj帷ych i najlepszego w nowym roku)

stivo
DATA: 30.10.2012 18:49
No to chyba SpamBoty mamy z g這wy happy

stivo
DATA: 25.10.2012 21:17
Nie mam si造 ju na te SpamBoty..

GuraalCFC
DATA: 14.10.2012 11:56
Doda貫m newsa, rusza si biggrin Ju powinien by na stronce biggrin

rosomak
DATA: 08.09.2012 23:29
wida ci najwierniejsi ju wymarli...sad
szkoda...a mo積a by by這 jeszcze stworzy super doping... na pewno to by doda這 wi璚ej wiary w siebie) yes

Zapowiedz meczu V kolejki ligi okr璕owej!!!
Mecze安iatowid υbez vs. D帳rovia Stara D帳rowa. To ju po raz 3 w tym sezonie 安iatowid zagra przed w豉sna publiczno軼i. W sobote o 17:00 rozpocznie sie mecz. Po dobrej postawie w derbach z Sarmata i wysokim zwyciestwie w Pucharze Polski czas na pierwsze zwyciestwo w sezonie. ZAPRASZAM 25 sierpnia godz. 17:00.

Przedmecz godz. 14:30
Komentarze
sygnat dnia 23. sierpie 2007 12:28
trzeba bedzie Dabrovie pogonic i zdobyc 3 punkty... nie ma innej opcji.
GHOST dnia 23. sierpie 2007 12:55
Zgadzam sie z toba. Wysoka wygrana w Pucharze powinna dac naszym zawodnikom wiare we wlasne sily i powtorzyc wynik z srodowego spotkania
Lysy kibic dnia 23. sierpie 2007 20:53
No panowie to jedziecie z nimi w sobote, innej opcji nie ma. Tylko zebyscie nie zlekcewazyli D帳rowi. Po takim pokaznym zwyciestwie nad
druzyna z Przybiernowa powinno byc juz dobrze z wynikami w lidze.
NygusQ dnia 24. sierpie 2007 22:28
Jaki popis z druzyna z A klasy , jeszcze w Pucharze Polski i co tym sie jaracie madmadmad
wierny kibic dnia 24. sierpie 2007 23:39
NygusQ nie badz taki cwany bo ci tylow zabraknie ... jak masz tak pisac to lepiej ogranij sie i wyjedz z miasta jak masz takie negatywne nastawienie... pozatym chlopaki dadza rade sobie tylko trzeba czasu jeszcze zobaczysz jak oni z czasem rusza ... nie dzis to jutro !!! pozdrowienia dla calej ekipy zawodnikow Z klubu seniorow jak i juniorow ktorzy pokazuja klasy gry do konca . pozdro i 6 punktow dla gospodarzy
NygusQ dnia 25. sierpie 2007 11:21
razzrazzrazzrazz biggrinbiggrincoolcoolcool:|:|:|:|:|wink:|
NygusQ dnia 25. sierpie 2007 11:25
powodzenia w meczu z DABROVIA STARA DABROWA , embarrassedembarrassed
cool
orzeu dnia 25. sierpie 2007 20:44
Ale lipny mecz. Ciesza tylko punkty, napewno nie gra. Juniorki fajnie pi趾e momentami klepa造. Tyle o tym co zobaczylem na Siewnej po dwoch latach.
Lvska dnia 26. sierpie 2007 08:18
Punkty ciesz niezmiernie, bo to w ko鎍u pierwsze zwyci瘰two! Meczu niestety nie by這 dane mi zobaczy, ale choroba nie wybiera. Pozdrowienia
ZIELONY dnia 26. sierpie 2007 08:40
BRAWO CHLOPAKI I OBY TAK DALEJ POZDROWIONKAhappy
Dodaj komentarz
Zaloguj si, 瞠by m鏂 dodawa komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dost瘼ne tylko dla zalogowanych U篡tkownik闚.

Prosz si zalogowa lub zarejestrowa, 瞠by m鏂 dodawa oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這

Zapami皻aj mnie



Rejestracja
Zapomniane has這?